1/02/2011

Rumah Sewa Taman Sungai Wang Kinarut

Tahun 2011 telah menjelang tiba dengan harapan segala azam dan perancangan tahun ni dapat dicapai. Kita semua mempunyai cita-cita yang mungkin belum dicapai tahun lepas dan perlu dirancang dengan lebih terapi semoga matlamat dapat dicapai dalam tahun ni.

Bagaimanapun permintaan industri rumah sewa sentiasa meningkat dari tahun ke tahun yang mana setiap tempat atau daerah di Sabah ini menerima arus pembangunan dan kemajuan. Sementara itu kadar sewa juga sentiasa meningkat dari masa ke semasa mengikut arus kemajuan di sesuatu tempat.

Tidak terkecuali permintaan rumah sewa di Pekan Kinarut juga sentiasa meningkat yang kedudukannya lebih kurang 15-20minit dari Bandaraya Kota Kinabalu. Saya bersyukur kepada yang Esa kerna dengan limpah kurniaNya rumah sewa di Taman Sungai Wang Kinarut telah pun di tempah pada 31 Disember 2010 selepas saya memuat naik iklannya di mudah.my pada 30 Disember 2010. Terima kasih kepada bakal penyewa ku yang akan mengikat kontrak sewa selama 3 tahun.



Taman ini mempunyai kedudukan yang strategik dengan beberapa kemudahan yang berhampiran seperti SMK Kinarut, SK Kinarut, G-Mart Supermarket, Klinik Kesihatan Kinarut, Pekan Kinarut, Pekan Lok kawi, beberapa resort serta 10-15minit ke Pekan Papar, 7-10minit ke Pekan Putatan dan 15-20minit ke Bandaraya Kota Kinabalu.

No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom