3/17/2011

Universiti Condo Apartment 2 Di Jalan Bypass Mengatal - Tuaran




Hari ini saya dapat bersembang dengan salah seorang Sales Agent yang telah membuat pameran di depan pejabat untuk Universiti Condo Apartment 2 yang terletak di jalan bypass Mengatal - Tuaran.

Beberapa kemudahan yang akan disediakan di Apartment ini seperti kolam renang, gym, gelangan bola keranjang, sekuriti 24jam, cover car park, pej. management, rental department, internet, perpustakaan, taman permainan, kedai-kedai dan perhentian bas.

Menurut sales agent tersebut bahawa unit untuk 2 bilik telah habis dijual dan ada senarai menunggu. Unit yang masih ada kosong adalah untuk 3 bilik sahaja yang berharga dari RM187,888 hingga RM287,888, setiap unit dijual bersertakan dengan "interior furnishing" bernilai lebih RM18,000.

Di samping itu juga terdapat pakej menarik untuk kakitangan kerajaan persekutuan dan swasta.
Bagaimanapun perkara yang paling menarik untuk membeli apartment mereka ialah untuk kakitangan awam boleh mendapat lebihan tunai.

Untuk keterangan lanjut boleh berhubung dengan Mr. Gary Chin - 019-8099388 / 016-8333384 atau layari www.thewgroup.com.my.

Beberapa pengetahuan baru tentang rumah saya perolehi apabila bersembang dengan Mr. Gary yang boleh saya gunakan pada masa hadapan.

No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom