4/21/2011

Millionaire MindPower di Sabah

2 minggu lepas saya menghadiri seminar Milionaire Mind Power selama setengah hari yang disampaikan oleh Prof. Dato Dr Ibrahim Ahmad, banyak kata-kata pembakar semangat di dalam mencari jalan bagi mencapai kejayaan. Semua orang mau menjadi jutawan tetapi tidak tahu macam mana teknik atau cara yang patut dilakukan.

Seminar yang dihadiri ini hanya sebagai pembuka tirai dan pertama di Sabah diadakan, isi perbincangan lebih cenderung kepada kesedaran diri agar berfikiran positif di dalam mencari duit. Banyak kesilapan yang sering kita lakukan di dalam mengurus kewangan peribadi menyebabkan kita sukar untuk mencapai matlamat.

Bagaimanapun, siri kedua akan diadakan pada 30 Mei nanti yang lebih membincangkan teknik-teknik di dalam merancang dan mencari jalan penyelesaian mencapai kejayaan di dalam mencipta duit dan pendapatan.

Dengan tema pembakar semangat "I Love Money", duit bukan segala-galanya tetapi segala-galanya memerlukan duit. Maka kita perlu cepat mencipta duit untuk mengelak daripada kesempitan dalam menghadapi kenaikan barang keperluan harian dari masa ke semasa.



No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom