10/10/2011

MBSB Lancar Pakej Baharu Pinjaman Peribadi Dan Perumahan



Malaysia Building Society Berhad (MBSB) melancarkan pakej baharu pinjaman peribadi dan perumahan dengan kadar tetap serendah 3.5 peratus.


Ketua Perniagaan Runcitnya, Azman Aziz berkata, sebagai sebuah institusi kewangan, MBSB sentiasa berusaha mempelbagaikan produk yang ditawarkan kepada pelanggan dan pelancaran pakej baharu itu adalah khas untuk kakitangan kerajaan dan orang ramai.


“Selain menawarkan pembiayaan dengan kadar berpatutan, peminjam juga berpeluang mendapat hadiah lumayan berupa Sijil Simpanan Tetap bernilai RM260,000.


“Malah, melalui pakej baharu ini mereka juga berpeluang memenangi hadiah wang tunai sehingga RM100,000 melalui cabutan pada Jun 2012,” katanya kepada pemberita selepas melancarkan Fiesta Pembiayaan Peribadi MBSB di sebuah pusat membeli belah di sini, semalam.


Menurut Azman, pakej pinjaman perumahan yang ditawarkan MBSB juga menawarkan hadiah menarik iaitu peminjam berpeluang memenangi sebuah kondominium A’ Famosa, Melaka yang dilengkapi dengan perabot.


“Justeru, melalui pendekatan turun padang seperti ini dengan mengadakan karnival di beberapa negeri diharap dapat mendekati pelanggan dengan lebih mudah terutama dalam memberi informasi dan khidmat nasihat,” jelasnya.



Selain itu, Azman berkata, produk utama pembiayaan runcit MBSB iaitu Pembiayaan Peribadi-i menjadi penyumbang utama kepada peningkatan aset peminjam.


“Malah, pinjaman ini boleh juga digunakan untuk tujuan pendidikan, pelaburan dan perubatan,” katanya.


Sumber info : Utusan Online

No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom