5/02/2012

Sifu dan Mentor Hartanah Tn Azizi Ali


Nama Sifu Azizi Ali tidak asing di kalangan pelabur-pelaburan hartanah di Malaysia. Beliau merupakan seorang pelabur hartanah dan penulis buku motivasi tentang pelaburan hartanah.

Beberapa buku tentang pelaburan hartanah ditulis oleh beliau yang menjadi panduan terutama untuk pelabur baru. Setiap isi buku yang disampaikan pasti memberi kefahaman dan kepuasan untuk setiap orang lebih memahami tentang teknik sebenar pelaburan hartanah diurus.

Sesetengah pihak menyalahkan pelaburan hartanah tidak baik kerana mereka mengalami kerugian dalam pelaburan tersebut. Hakikatnya mereka tidak mempunyai ilmu dan mendalami teknik pelaburan hartanah sebenar.

Oleh itu untuk para pelabur yang baru berkecimpung perlulah membeli dan membaca buku yang ditulis oleh Sifu Azizi Ali atau hadir ke seminar yang dianjurkan oleh beliau. Setiap ilmu disampaikan pasti memberi banyak teknik dan pengajaran tentang pelaburan hartanah yang lebih strategik serta membawa kejayaan kepada setiap orang.

Untuk keterangan lanjut bolehlah layari  http://www.millionairesplanet.com/index.asp 



No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom