10/25/2014

Lawatan Tapak Dan Tinjauan Ke Tuaran Impian

Lawatan tapak dan meninjau ke apartment Tuaran Impian tempoh hari selepas mendapat kunci dari pihak pemaju SPNB. Dengan keluasan apartment 850sqft ini sudah pasti berbaloi memilikinya dengan harga RM130K dalam tahun 2014 ini. Tinggal rancangan kerja-kerja renovate dan pemasangan keperluan lagi perlu dilakukan. 

Dari info yang diperolehi dari pihak pemaju bahawa fasa ke 2 akan dibina bersebelahan dengan harga permulaan RM220K (750sqft) dan RM240K (850sqft). Ini sudah pasti memberi cabaran kepada bakal pembeli baru atau pelabur hartanah baru.

Bagaimanapun saya sudah membuat tinjauan lokasi berdekatan beberapa apartment yang baru dibina berharga sekitar RM200K ke atas tetapi mempunyai keluasan yang kecil sahaja seperti 550sqft. 

 
 
 
 
 

Bersebelahan gelanggan bola keranjang ini merupakan rancangan untuk fasa kedua Tuaran Impian dan kelihatan cerucuk batang (failing) tertanam.

Pelaburan hartanah salah satu strategik untuk melangkah sebagai seorang jutawan dan tanam serta bajakan minda dengan pemikiran jutawan.

-DZR-

No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom