7/15/2013

Muat naik Iklan di Atas Talian Internet

Selepas selesai kerja-kerja ubahsuai dijalankan dan pembersihan siap dilaksanakan maka tibalah masa untuk misi mencari penyewa. Cara terpantas mencari penyewa adalah dengan muat naik iklan di atas talian dengan menggunakan website www.mudah.my . Sebaik sahaja iklan di publish dalam mudah.my maka berpusu-pusu bunyi handphone berdering termasuk panggilan dan juga sms bertanyakan apartment untuk disewa. 


Pada kali ini bakal penyewa tidak ada seorang pun yang berunding untuk kurangkan kadar sewa dan deposit seperti yang telah diiklankan malah mereka berlumba-lumba ingin menyewa apartment saya ini. Menurut pemerhatian saya kadar sewa pada hari ini telah pun meningkat naik seiring kadar pasaran hartanah.

Selepas memperolehi penyewa yang bersetuju menyewa apartment saya ini maka "Mesin Pencetak Wang" menurut kamus pelaburan hartanah mula beroperasi semula seperti biasa.


No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom