7/18/2011

Rahsia Kejayaan Berkaitan Dengan Hukum Tarikan

Sekadar gambar hiasan


Rahsia Kejayaan "Anda akan menjadi seperti apa yang anda fikirkan" ( Law of attraction ) maka sentiasa fikir dan fokus kepada perkara-perkara yang anda inginkan dan perkara yang kita suka, jangan fikirkan perkara negatif, sebab tu dalam Islam melarang kita prasangka buruk dan membuat fitnah kerana akan mengundang dosa dan perkara yang tidak baik kepada diri sendiri.

Ramai orang menggunakan kuasa pemikiran positif dan kuasa hukum tarikan untuk mengubah kehidupan mereka. Dalam era teknologi ini, terdapat kehidupan yang penuh dengan kekalutan dan tekanan di dalam kesibukan harian. Kejayaan adalah formula yang mempunyai banyak faktor, namun ramai yang tidak tahu dan tidak faham akan hukum ini. Dengan menggunakan hukum ini dalam kehidupan seharian, ia membantu ramai orang ke arah kejayaan serta kekayaan dan ia pasti akan membantu anda juga.

Salah satu manfaat terbesar hukum tarikan adalah bahawa anda akan mendapat lebih lagi apabila anda bersyukur terhadap sesuatu. Berterima kasih membawa emosi yang positif dan menarik energi yang positif. Mudah sahaja dengan berkata “Terima kasih” kepada sesiapa sahaja, boleh menyebabkan kesan yang kuat kepada seluruh mood harinya serta sentiasa bersyukur dengan apa saja yang kita perolehi. Mulakan sekarang juga dan ubahlah hidup anda ke arah pemikiran positif. Anda perlu tahu berkenaan dengan hukum tarikan supaya anda mendapat apa yang anda inginkan dalam hidup anda daripada pelbagai aspek – kejayaan, kekayaan, kebahagian, perhubungan, kesihatan dan apa saja impian anda.

No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom