2/07/2012

Meninjau Rumah di Taman Pengalat Papar

Menjalankan operasi meninjau-ninjau rumah baru di Taman Pengalat Papar yang baru siap. Tujuan operasi ini adalah untuk mencari peluang pelaburan 2012 yang semakin mencabar kerana peraturan Bank Negara dan harga rumah semakin mahal.

Untuk itu kita perlu membuat beberapa tinjauan dan kajian terhadap pasaran hartanah semasa agar memperolehi peluang keemasan. Jangan terburu-buru untuk membeli rumah kerana silap percaturan akan mengalami kerugian. Biar lambat tetapi mendapat rumah yang mempunyai nilai yang terbaik dan menguntungkan satu hari nanti.

Teruskan niat murni ini, mencari rumah untuk pelaburan.




2 comments:

  1. Saya difahamkan rmh ni memang dah siap. Pemaju pun sdh hntar surat kpd mjlis daerah pd bln Jan baru2 ini. Tp sehingga kini phk mjlis belum membuat pemeriksaan ke atas rmh tersebut kerana msh menunggu 5 jbtn yg terlibat utk tindakan.. Syabas dan terima kasih diucapkan kpd sdra Rizal Tahir atas usaha mengumpul dan berkongsi tntg rumah2 di Sabah ini. Pasti banyak manfaatnya kpd org ramai.. :)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih, kerna sudi mengunjungi blog ini sebagai medan saluran ilmu untuk kita sama2 kongsikan. Tahniah utk semua pemilik rumah taman ni.

    KEPADA SEMUA PEMILIK yang hendak menjual rumah mereka terutama bahagian CORNER LOT, Sila maklumkn kpd saya CALL atau SMS 0198309824 (RIZAL)kerna saya sendiri yg berminat utk membelinya

    ReplyDelete

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom