2/06/2012

Transformasi Minda Sukses


Ramai di antara kita sangat teruja dan bersemangat untuk berjaya serta mencapai kejayaan tetapi kita lupa tentang ciri-ciri yang perlu ada di dalam diri sendiri.

Sebelum kita hendak melangkah mencapai status kejayaan melalui pelaburan hartanah, perniagaan, pekerjaan dan sebagainya maka kita wajib mencipta "Minda Sukses" dalam diri kita.

Minda kita merupakan aset yang paling penting dan bernilai kerana dengan minda yang positif serta sukses boleh mengubah budaya kehidupan seseorang untuk mencapai kejayaan.

Untuk mengekalkan dan mengembangkan "Minda Sukses" maka kita harus sentiasa melabur ke atas diri sendiri melalui pembacaan sumber motivasi seperti buku, internet, seminar serta mewujudkan hubungan dan rangkaian bersama individu yang berfikiran sukses.

Dengan mencipta "Minda Sukses" secara tidak langsung akan membawa diri kita untuk mencari peluang dan langkah menuju kejayaan di dalam bidang kita ceburi termasuk di dalam pelaburan hartanah, perniagaan, pekerjaan atau apa sahaja di dalam mencapai kejayaan.

No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom