3/14/2011

Taman Puri Saujana Inanam

Pada Sabtu lepas saya menziarah rumah sepupu di Taman Puri Saujana Inanam untuk menghadiri kenduri selepas Asar. Sebelum itu saya baru balik dari jemputan kahwin di kg. Sapat Papar dan terus ke rumah sepupu saya. Selepas kenduri ini saya akan balik rumah untuk bersiap-siap ke Majlis Reunion Ex St Joseph Papar di Hotel Tang Dynasty pada jam 7.00 malam. Untuk hari ini jadual saya agak penuh dan mengejar masa saja macam tidak sempat.

Mengenai Taman ini berbaloi untuk dibeli kerana ia merupakan rumah teres 2 setengah tingkat tetapi lebar rumah ada kecil sedikit kerana hanya sebuah kereta saiz biasa saja boleh muat. Dulu harga rumah ini semasa dibeli oleh sepupu saya adalah RM180K lebih dalam pembinaan lagi tetapi sekarang mencecah RM250K lebih keatas.



No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom