2/09/2011

Promosi Apartment Bandar Sierra

Promosi sentiasa giat dijalankan oleh pihak pemaju dari rumah contoh hingga ke pejabat saya. Ini menunjukkan komitmen dari jurujual untuk mengalakkan semua rakyat memiliki rumah atau apartment sekurang-kurangnya sebuah.

Dari kelmarin hingga ke hari ini jurujual Apartment Bandar Sierra giat membuat promosi dari 2 bilik dan 3 bilik walaupun tidak ramai staff yang berminat kerana majoritinya sudah pun memiliki rumah. Tetapi terdapat beberapa orang juga yang meninjau-ninjau dan mendapatkan maklumat lanjut serta tidak kurang juga bagi mereka yang melihat dari sudut peluang pelaburan di apartment tersebut.

Bagaimanapun untuk peluang pelaburan adalah tipis kerana harga apartment yang ditawarkan juga terlalu mahal dari RM 150K hingga RM210K, untuk tujuan sewaan mungkin income akan negatif tetapi untuk simpan dalam 5 tahun dan kemudian jual boleh dipertimbangkan. Tetapi kalau beli untuk tinggal sendiri tidak menjadi masalah, tepuk dada tanya diri sendiri.

No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom