2/28/2011

Kedudukan Putatan Platinum Apartment yang Strategik

Sesebuah kediaman yang dibina berhampiran dengan sesebuah pekan atau bandar akan mempunyai nilai yang tinggi pada masa akan datang. Semakin maju sesebuah kawasan tersebut maka semakin tinggi nilai hartanah tersebut dan kadar sewa untuk kediaman ini akan melonjak naik kerana permintaan yang tinggi ketika itu.

Ini boleh dibayangkan pada akan datang apabila Putatan Platinum Apartment 11 tingkat siap kelak yang mana kedudukan apartment ini sungguh strategik iaitu terletak di tengah-tengah Pekan Putatan yang sibuk saban hari dengan aktiviti harian. Pekan Putatan merupakan laluan utama ke bandaraya Kota Kinabalu dengan jarak 8 KM.

Pelbagai kemudahan boleh diperolehi di sekitar apartment ini, tidak perlu mengunakan kenderaan cukup setakat berjalan kaki. Beberapa pasaraya besar, kedai serbaneka, bank-bank, restoran dan lain-lain terletak berhampiran dengan apartment ini.







1 comment:

  1. Salam Saudara,

    http://sabahkinimirror.blogspot.com/2011/08/putatan-platinum-apartment-project.html
    Mohon nasihat dan apa jua pandangan berkenaan isu berkenaan.
    Saya bercadang untuk membeli apartment ini.

    Terima kasih

    ReplyDelete

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom