2/02/2011

Makan Gaji Tetapi Kaya


Terima kasih buku "Makan Gaji Tetapi Kaya", buku ini banyak memberi manafaat terutama kepada mereka yang kerja dengan makan gaji. Kebanyakan orang bercita-cita mau menjadi kaya tetapi mereka tidak percaya boleh kaya dengan hanya bekerja makan gaji. Ramai orang berpendapat bahawa dengan berniaga sahaja yang boleh menjadi kaya.

Tetapi dengan membaca buku ini boleh membuka minda kita bagaimana seseorang yang makan gaji boleh menjadi kaya. Kepada sesiapa yang bekerja dengan makan gaji dan bercita-cita untuk menjadi kaya, bacalah buku ini. Setiap kandungan buku ini banyak kebenarannya yang boleh kita praktikkan untuk diri kita yang mana satu sesuai di dalam mengejar cita-cita untuk menjadi kaya. Buku ini juga memberi kesedaran dalam minda kita bahawa kebanyakkan dari kita yang makan gaji juga punya peluang untuk kaya.

Terima kasih sekali lagi kepada penulis buku ini En. Shamsudin Abdul Kadir yang mana telah mencurahkan ilmu di dalam buku ini yang boleh menjadi panduan kepada semua orang terutama kepada para makan gaji. Buku ini juga adalah buku pertama yang saya baca dan menjadi sumber inpirasi serta panduan untuk menuju ke arah kejayaan dalam hidup.

No comments:

Post a Comment

Kalkulator Pinjaman Rumah

Kalkulator Pinjaman

Semak kadar pinjaman dan kelayakan anda secara online. Masukkan data-data jumlah pinjaman, kadar bank dan kira untuk melihat kebarangkalian bayaran bulanan pada bank

Kundasang War Memorial

Desa Dairy Farm Kundasang

Lok Kawi Wildlife Park

Rumah Terbalik di Jalan Tamparuli

Poring Hot Spring Ranau

Taman Pertanian Tenom